Minden divatmániás ismeri a magas színvonalú divatot. Olyan gyönyörű és egyedülálló a világ pallóin látni, így nehéz integrálni ezt a mindennapi életben. Ezenkívül a normális nő, aki a világ divatját is szereti, egészen horrorisztikus árat is ki tud adni egy Prada szoknyáért, amelyet pedig még viselni is praktikátlan.
A magas színvonalú Prada címkék is ismerik ezt a problémát. Azért, hogy ezt megoldják, és hogy az szeretetüknek egy színpadot adjanak a túl színes és lázadó divattal, megalkották 1993-ban a Miu Miu divatcímkét.
//www.instagram.com/p/BlJEZfsgcRv/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_loading_state_control
Egyik, másik szereti a kreatív írónő nevéhez való kötődést amely már ismert, a divatbirodalom második sorában Prada a tehetséges tervező viseli becenevét Miuccia Prada teljes nevéből.
A név mellett bérli Miuccia az igazán sajátos stílust is. Amikor 1995-ben a New York-i divathéten bemutatkozott az első kollekciójával, utána már rögtön szájról szájra ment.
Akkoriban a márkák arca Kate Moss volt. A szupermodell úgy reprezentálta és körülírta mint senki más. Nőies, a perfektül extravagáns és a lázadás egy bizonyos érzését keltő modell, ezek írják legjobban körül a modellek hírnevét.
Rengeteg sikeres nő visel a világ utcáin szemüveget Miuccia-tól. Alkalmiba öltözik, de ennek ellenére egyre inkább bájos öltözéket ölt a kedvelt márka. Ez biztosan egy ok, amiért Miu Miu mindenki előtt kapcsolatban áll az utcai stílussal, ezáltal gyakran előjön ez a modell. A túl színes, gyakran merész kombinációk és darabok, de a szintén játékos kiegészítők Olaszország Divatházából beleillenek a divatlelkes nők életébe, akik ki akarnak tűnni.
//www.instagram.com/p/BkshaoggaTz/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_loading_state_control
2006-ban elért egy következő mérföldkövet a márka, az első kollekcióját mutathatta be a divatközpontú Párizsban. Napjainkban már a globálisan elismert divat fővárosokban is megtalálhatóak a világmárka üzletei: New York, Párizs, London, Hong Kong, Beijing, Tokyo és Mailand.
Kicsivel a cég keletkezése után a sötét színek voltak csak tömören, de napjainkban a márka már előállt modern extravagánsan viselhető, színes modellekkel, játékos formával, és egy új nőies képpel.
Miuccias személyesen szereti a hippi stílust és affinitást érez tiltakozó darabokra melyek inspirálják és ihletet adnak neki.
Leave a Comment