“Olcsó, olcsó, olcsó!” Ez akkor hallatszik, amikor a hamburgi halpiacon az elárusítók 5 perccel 12 előtt meg akarnak szabadulni utolsó lazacaiktól. Viszont a prémium szegmens luxus szemüvegjei minden, csak olcsó nem. Online Boutique üzletünkben csúcsminőségű szemüveget kínálunk a legismertebb designer márkák közül. Egyes példányok akár négyjegyű árakat is feltörhetnek (euróban). Ugyanakkor, a márkás termékekkel kapcsolatban felmerülő ismétlődő kérdés: “Megéri-e a költség, vagy csak a nevet fizettem?” Elvileg mindenkinek tudnia kell ezt saját magának, de mi segíthetünk a döntésben. Ha azt szeretnéd megtudni, hogy valójában, minden, ami csillog, arany, akkor feltétlenül olvasd tovább.
Kincsek, láda nélkül
Manapság, a Linda Farrow szemüvegek őrülten ragyognak. De az 1970-es évek és a mai dicsőség között vastag porréteg volt. Mert Linda Farrow fia többé-kevésbé véletlenül fedezte fel a vintage szemüveget. A családi tulajdonban lévő raktár felújításakor, a barátnőjével, rábukkant erre az „aranybányára”. Mert olyan régi szemüveget találtak, amelyről Linda Farrow soha nem hitte volna, hogy újra látni fogja a napfényt. Ehelyett, az aranydarabok már a reflektorfényben vannak.
Az egyik zászlóshajó modell a Linda Farrow LFL935/V. Ezek az ovális látószemüvegek erős színeket, gazdag textúrákat és meleg hangokat kombinálnak, amelyeket a keleti városok ihlette. Sárga aranyozott titán 18 – 22 karáttal, dohánybarna díszítéssel a lencsék körül, finom luxusérzetet bocsát ki… több mint 700 euróért (235.000 HUF).
Nem csak „Big in Japan”, avagy , inkább nem csak Japánban nagy
A titán, mint kiválasztott anyag esetében, a DITA márkának sem kell bujdosnia. Amikor John Mayer zenész felfedezte a DITA verziókat Japánban, saját nyilatkozata szerint “ezek mély benyomást keltettek” a minőséget illetően. Nem is csoda, mert alig lehet befektetni több energiát, mint a DITA szemüveg és napszemüveg gyártásába. A világ legrégebbi és legelismertebb szemüveggyáraiban a DITA szemüvegeket több mint 320 egyedi gyártási lépésben gyártják 8 hónap alatt. Ide tartoznak azok a vállalatok, amelyek generációk óta családi tulajdonban vannak. Mint a japán kovácsműhely az elmúlt szamuráj napok kardjaival, a kézművesek több mint 50 éve tökéletesítették képességeiket. Titán keretek, acetát lencsék, innovatív csavar nélküli keretek – az eredmény a Távol-Keletről a legjobb. A 400 és 700 euro közötti árak nem véletlen egybeesések.
Ékszerek az arcodnak
Ha van olyan márka, amely az ékszereiről ismert, az a Bvlgari. Minden, amit a világ harmadik legnagyobb ékszergyártója vesz a kezébe, az arannyá (vagy más nemesfémekké) válik. Mióta a görög ezüstművész, Sotirios Voulgaris 1880-ban Nápolyban nyitotta meg sátrait, olasz mintáival minden arcot elvarázsolt. Ehhez nem is nemesfémet kell használni. A Bvlgari BV8214B napszemüveg tökéletesen megbirkózik a legfinomabb acetáttal, amely a lehető legnagyobb kényelmet nyújtja. Ennek ellenére, az erős keret nemes díszítésű, zománccal és kristályokkal, a Bvlgari-ra jellemző Serpenti stílusában. A hallhatatlan csábítás vizuális kifejezése a rossz látású nők számára elérhető, mintegy 400 euróért.
Még a háztetőt is leveri
A Lunor határozottan az egyik legnépszerűbb márka a szemüvegek világában. A német szemüveggyártó első terméke óta magas célokat tűz ki. A “luna” -ra (holdra) emlékeztető név a Lunette d’Or-ból származik, azaz, arany szemüveg, amelyekkel a Bad Liebenzellből származó Lunor AG ünnepelte debütálását. Azóta a kézzel készített Lunor látószemüveg és napszemüveg egyre népszerűbbé vált. Ez nem utolsósorban annak a ténynek köszönhető, hogy a Lunor iránti igények magasabbak, mint az ügyfelek igényei lehetnek. Erre példa a felületkezelés: a polírozás teljes 1,5 hétig tart, és forgófürdőből áll, spéci fadarabokkal. Mintha ez nem is lenne túlzás, a Lunor szemüvegkeretet ezután kézzel csiszolják, amig egészen kifényesedik. A Lunor fémkeretek galvanizálási folyamatában négy réteg finomfémet használnak. Több nem lehetséges. Ugyanez vonatkozik az árra, amely körülbelül – és most fogózkodj – 2000 euró – a Lunor Gold Edition A6 252 esetében
//www.instagram.com/p/B705Jjzi0rA/
Aki luxusban él és készen áll a megfelelő aprópénzzel, az nálunk biztosan megtalálja amit keres. Aki viszont fantasztikusnak találja magát, az vessen egy pillantást a Stylefuchs kínálatunkra. Itt márkás szemüveget kaphat dioptriával, mindössze 15.000 – 17.000 HUF-ért.