SEE AND BE SEEN (LÁSS ÉS LEGYÉL MEGLÁTVA): Az Edel-Optics állítása mind kijelentés, mind élethez való hozzáállás. Mivel a megfelelő szemüveggel nemcsak jobban láthat, hanem tökéletesen kiegészíti saját ruháját is. Tehát logikus olyan stílusikonokat hozni a fedélzetre, akik pontosan ezt a jövőképet osztják meg és élik meg. Az egész 2016-ban kezdődött Jérôme Boateng futballistával és trenddiktátorral. Időközben még néhány másik sztár is képviselteti magát saját dizájnmárkáival és divatos darabjaival az Edel-Optics-nál – eddig a németországi hazai piacunkon volt a hangsúly, nemzetközi hírességek következnek.
A kollekciók napszemüveget és látószemüveget egyaránt tartalmaznak, amelyeket hírességeinkkel szoros együttműködésben terveztek, és amelyeket kizárólag csak az Edel-Optics gyárt.