HOTLINE +36 1 8154348
Ingyenes kiszállítás és visszaküldés
30 napos visszavételi garancia
 
 
Warenkorb (0)0,00 €
 
 
 
Ingyenes kiszállítás és visszaküldés
30 napos visszavételi garancia
 

 
 
 

Dolce & Gabbana Napszemüvegek

 
 
 
 

termékcsalád

Lencse szine

          

nagyságok

  • 15 – 49 (6)
  • 49 – 51 (27)
  • 51 – 56 (137)
  • 56 – 75 (116)
  • 75 – 158 (15)
  •  

ár HUF

  • 44 999 – 64 998 (1)
  • 64 998 – 99 999 (208)
  • 99 999 – 119 999 (51)
  • felett 119 999 (41)
  •  
 
filter
 
Sortierung
 
301
 
 
Products/Page
 
Rendezés
 
 

Rendezés

  • Ár szerinti rendezés (a legkisebb ár)
  • a legmagasabb ár
  • order by salesrank
  • Kiadás szerinti rendezés
filter
 
 
1/7
1/7
2 3 4
5 6 7

Dolce & Gabbana napszemüvegek

„Solo et pensoso i più deserti campi
vo mesurando a passi tardi et lenti,
et gli occhi porto per fuggire intenti
ove vestigio human la reni stampi.“

"Magamban, lassan, gondolkodva járom
az elhagyott, a puszta, néma tájat,
s szemem vigyáz, hogy arra most ne járjak,
hol a homokban emberé a lábnyom."

Ezt Francesco Petrarca olasz költő írta egykor az egyik híres szonettjében (Szabolcsi Éva fordítása), és közben elfelejtette, hogy ez a pusztaság társaságban is bejárható, hogy eljussunk oda, ahol még egy ember se járt előzőleg. A legmeggyőzőbb bizonyítékot Dolce & Gabbana nyújtják, amikor kollekcióikkal minden nap új utakra lépnek, és művészi képességeikkel megmutatják, hogyan lehet kilépni a hétköznapokból, és egyidejűleg egyedülálló nyomokat hagyni a homokban. A két olasz tervező a kreációival egyidejűleg egyedülálló álomvilágokat teremt, amik az olasz divat megtestesülései, és emellett barokk ... érzéki (Dolce Gabbana DG2179) ... és szexi (Dolce & Gabbana DG4277) hangulatot keltenek.

A duó extravagáns ötletei lenyűgöznek (Dolce Gabbana DG6111) egy bizonyos Nem tudom mi-vel (Dolce Gabbana DG4311), és gyorsabb dobogásra késztetik a divat-szíveket (Dolce Gabbana DG2174). De pontosan ki vagy mi van a híres divatmárka sikerei mögött?


fotos2/EO-SEO-dolce-and-gabbana-Napszemüveg-Női_1271x793.jpg


A Dolce & Gabbana története

A márka 1985-ben kezdte meg a munkát, és egyaránt érzéki, vicces és egyben túlhajtott terveivel eltalálta a 80-as és 90-es évek milánói divatcsoda divat-gondolatainak a főcsapás irányát. Az időzítés minden. És mégis ez nem kizárólag csak a két alapítóra vonatkozik. Mert miközben Domenico Dolce-ra és Stefano Gabbana-ra gyakran úgy tekintenek, mint Giorgio Armani, Gianni Versace és Gianfranco Ferrè kicsit hibbant kisöccseire, ők ketten mégis a feje tetejére állították a divatvilág olyan alapelveit, amik látszólag már régóta kőbe voltak vésve.

Felejthetetlen marad, amint Naomi Campbell-t vagy Gisele Bündchen-t a show-juk után körbevezették a Via San Damiano-n lévő régi Palazzo-jukban, vagy amint Madonna-t und Kylie Minogue-ot világszerte ismert reklámhordozóvá alakították, vagy amint a különben ízléses Milánót akusztikusan, optikailag, illatilag és érzékileg túlingerelték, míg minden érzékszerve majd szétfeszült a mámortól.

Ezen túlmenően nagyon hamar fölismerték a médiák változásait, és nagy részük volt abban, hogy a híradások és bemutatók tektonikus lemezeltolódásai szédítő sebességgel áthelyeződjenek. Elsőként ültették a szisztematikus bloggereket az első sorokba, ahol korábban a magazinszerkesztők törzshelyei voltak, hogy ezzel is újra beállítsák a törékeny divatvilág "fékeit és ellensúlyait".

Ez még csak az első lépés volt, ami lehetővé tette Dolce & Gabbana számára, hogy a szárnyaik alá vonják a digitális világot, a rajongó bloggerektől, az állandóan frissen táplált Instagram fiókokon keresztül a jól menő online üzletekig.

A két tervező mindenen rajta tartja védő, vagy még inkább kreatív kezeit. Akkor is, amikor a kevésbé sikeres, második vonalnak számító D&G márkát leállították, és helyette inkább a már kicsit kiöregedett divatszabóságukat nem csak újraélesztették, hanem egy összetéveszthetetlen mázzal vonták be. De a magas színvonalú szabászaton kívül is új utakon jár a két olasz. Ahelyett, hogy a hagyományos divatbemutatókon szerepelnének a párizsi és new-yorki kifutókon, mint Armani, Versace vagy Giambattista Valli tették és teszik, mesés helyeken rendezik Alta-Moda show-jukat, mint Capri vagy Portofino. Itt a szerkesztők, bloggerek és befolyásolók ugyanolyan áradozó cikkeket írnak Dolce & Gabbana egyedülálló stílusáról, pedig a design nem rendelkezik sem azzal túlhűtött átütőerővel, mint Miuccia Prada (Prada és/vagy Miu Miu), sem pedig Consuelo Castiglioni mesterkélt előrehaladottságával.

Mindenesetre egy dolog biztos, mint a templomban az ámen, magányos harcosként a duó közel sem lehetne olyan sikeres, mint amilyenek együtt lettek. Mert a milánói Gabbana, aki művészetet tanult, és a szicíliai Dolce, aki gyerekkora óta apja szabóságában segédkezett, tökéletesen egészítik ki egymást. Jóllehet, vagy éppen azért, mert a divatházban, aminek mindig családi vállalkozásnak kell maradnia, az alapelv: "Mindenki mindent csinál". Mindketten kreatív munkát végeznek. Mialatt Dolce a szervezést végzi, és kifelé képviseli a márkát, Gabbana inkább rajzol és tervez. "Én ott folytatom, ahol Domenico abbahagyta", magyarázza együttműködésüket egy interjúban Stefano Gabbana, aki a vállalatban mint a márka művészeti igazgatója tevékenykedik. "És ő ott folytatja, ahol én abbahagytam. A részletek, kivágások és körvonalak megszállottja. Én a nyomtatást, az ékszert és az inspirációt szeretem. Szükségem van rá, mert struktúrát ad nekem, neki meg szüksége van rám az én vízióm miatt."

Az egykori szerelmespár duális rendszere funkcionál – a válás után is. Mindketten kipótolják a másik fél hiányosságait, és együtt jobban csinálják, mint mások egyedül. Ebben a tekintetben is avantgárdok. Korábban ugyanis csak az egyéni harcos típusú divatcsinálók voltak ismertek. Mert az ellentét nem csupán a jellemükben van, hanem az erejükben és a gyengéikben. Itt majdnem tökéletesen kiegészítik egymást: Stefano Gabbana, az olasz luxusmárka stratégiai feje, és Domenico Dolce, a csapat szabómestere. "Elképzelhetetlen lenne egy kollekció csak Dolce kezéből, vagy egy kollekció csak Gabbana-tól", mondta egyszer Stefano a cégükről, ahol egy élet-téma áll mindig a középpontban: Olaszország. Szicíliai és keresztény motívumok kölcsönöznek a csúf luxusnak hagyományokat és érzéseket. "Olaszországban minden megvan: művészet, ennivaló, inspiráció", magyarázta Gabbana egy interjúban.

Pontosan ezek a befolyások és inspirációk megtalálhatók a Dolce & Gabbana ruhakollekcióin kívül is. "Olyan ez, mint egy fitneszstúdió: minél többet csinálja az ember, annál jobb lesz az ember. Szabadok vagyunk! Bár magas az ár, de a szabadság ára soha nem lehet túl magas. Ez itt a mi gyerekünk. Domenico és az én saját listámon a pénz nem áll legfölül. Ismerjük a gyökereinket."

Ezek a gyökerek, azzal a ténnyel kombinálva, hogy mindketten a milánói Inter Mailand futballklub közismert drukkerei, de nem mindig veszik magukat teljesen komolyan, teszik az olyan napszemüvegeket egyedülállóvá, mint a Dolce & Gabbana modellek DG2164 vagy DG2198. "A munkám közben is szabad néha nevetnem. Ha az ember boldog, a boldogságát átviszi a munkájába is. Ez aztán érezhető is."

Ez az öröm a kreatív játékossággal (DG4304), a bolondos design-nal (DG4321) párosít va és az egyes darabok minősége (Dolce Gabbana DG4268) egész sor megasztárnál (mint Madonna, Monica Bellucci, Demi Moore, Kylie Minogue, Brad Pitt és Tom Cruise) találtak pozitív visszhangra. Az olasz divatmárka illusztris törzsvevői közé tartozik sok művész is, mint Missy Elliot, Beyoncé, Selena Gomez vagy Mary J. Blige. Egy okkal több, hogy miért próbálják a hamisítók mindig újra, inkább kevesebb, mint több sikerrel a Dolce & Gabbana utánzatokat előállítani.


Dolce_and_Gabbana/Dolce-and-Gabbana-Napszemüveg-Férfi_1271x793.jpg


A Dolce & Gabbana napszemüvegek stílusa

És általában megmaradnak a próbálkozásnál, mert a szemüvegek lekerekített formái, érdekes mintázata és egyedies szín-összetétele egyedülállóan bizonyítják, hogy nem könnyű ezeket az egyszeri figyelemfelkeltő darabokat utánozni. A D&G-vel minden öltözékhez megtalálható a megfelelő kiegészítő, ami optimálisan aláhúzza, hangsúlyozza vagy finomítja a megjelenésedet. Mert a Dolce & Gabbana napszemüvegek időtlen design-t kínálnak (Dolce Gabbana DG4254), egy kis luxus felhanggal (Dolce Gabbana DG4295), a felejthetetlen pillanatokhoz!

A Dolce & Gabbana napszemüvegek, mint jelenség

Éppen ezek a pillanatok azok, amelyeket az extravagáns kreációk, mint a Zebra Dolce Gabbana vagy a közkedvelt leopárd minták Dolce Gabbana megcélozzák, hogy egy bizonyos érzést felébresszenek: "A divatrendszer több, mint csak a márkák. Egy kis szenzációt és egy érzelmet kell kínálni – egy történetet kell elmesélni", magyarázta Stefano a „vogue.com.au“ oldalon. „Imádom Shakespeare-t! [Ez egy élmény] a fantázia és a realitás között!“

1995. óta terveznek Dolce & Gabbana szemüvegeket ill. kasszasikereket, mint a Dolce Gabbana DG2155, és az olyan keretek, mint a Dolce Gabbana DG4342 vagy a DG4319 nem szoríthatók a hagyományos megszokások közé. Ezért ível a sikerdiagram ezen az üzleti területen is meredeken fölfelé, mert az olaszok nem csak egy sínen futnak, hanem olyan átalakulásokra képesek, mint amilyenek a híres állat-mintáik. Ebben részes 2006. óta a Dolce & Gabbana szemüveggyártó Luxottica is. A konszern fenntartja magának ezeknek a márkás szemüvegeknek a gyártási és forgalmazási jogát, amik Olaszországban készülnek szigorú EU irányelvek szerint.

Egy Dolce & Gabbana szemüveg egyben divat állásfoglalás is

Ezek a modellek nem jólneveltek – viselőjük feltűnő, szemtelen benyomást kelt és provokál. Az extravagáns formatervezett szemüvegek rögtön felismerhetők túlméretezett (Dolce Gabbana DG4310) kinézetükről és vastag műanyag keretükről. A "Dolce & Gabbana" szemüvegkeretek eredetiségét felismerhetjük a szárba bedolgozott, feltűnő arany DG márkajelzésről. Továbbá gyakran vannak a szemüvegszárak Swarovski kövekkel díszítve, amik egy egészen különleges légkört teremtenek – a "csillogj, hogy ragyogj!" - "sparkle to shine!" mottó jegyében. Az alábecsülés valami más! De ugyan ki akar beleolvadni a tömegbe?

Dolce & Gabbana szemüvegek online vásárlása

A megfelelő Dolce & Gabbana szemüveg online megtalálása web boltunk kereső funkciójával gyerekjáték. Ha egy szemüveget szeretnél vásárolni, kereshetsz forma, szín, anyag és más szűrők segítségével is. Digitális optikus mesterünk segít a megfelelő dioptriás lencsék kiválasztásánál, hogy megtaláld álmaid szemüvegét! Ha esetleg nem lennél biztos benne, hogy melyik szemüvegkeret vagy melyik szín illik a legjobban hozzád, kérj tanácsot a Szemüvegek Mesterétől vagy bloggereinktől a szemüvegvásárlás művészetére vonatkozóan. Ha valaki esetleg személyesen arra jár, szó szerint szemtől szembe is kérheti szakembereink tanácsait, szívesen várjuk a hamburgi AEZ üzletközpontban vagy az Ottensener Hauptstrasse-ban lévő üzletünkben.

Rólunk

Gyors szállítási opciónkkal, az expressz csomagküldés révén, hamarosan a kezedben, illetve az orrodon tarthatod a szemüvegedet. Ha a várakozás ellenére a modell mégsem tetszik, 30 napon belül költségmentesen visszaküldheted címünkre (kivéve, ha egyedi készítésű lencsékkel rendelted). Ha bizonytalan vagy, hogy jól áll-e neked a keret, azt ajánljuk, hogy először csak ingyenes felpróbálásra rendeld meg.

Sok örömöt kívánunk az új Dolce & Gabbana napszemüvegeddel, amivel a "SEE AND BE SEEN - Láss és láttasd magad" mottónk jegyében biztosan magadra vonod a tekinteteket – akár a strandon, akár a kifutón, akár a hétköznapokban!

 
Segítségre van szüksége?
Ne ezitáljon, keressen minket, mi segítünk:
+36 1 8154348
Hétfő -Péntek 10-19 között
szombat 10-15
 
 
fizetési módok
cic
Hitelkártya
paypal
Paypal
wire
Banki átutalás
cod
Utánvét
 
Üzletünk
 
VIDEO TUTORIALS