Múlt hétvégén Mexikóvárosban izzott az aszfalt, mert a Foro Sol stadionban – a Diablos Rojos del México otthonában – került megrendezésre a Race of Champions (ROC) motorsport-esemény. A baseballstadiont rövid idő alatt átépítették és versenypályával bővítették, amelyen a világ legsikeresebb versenyzői mérhették össze erőiket. Évente egyszer találkoznak itt a legfontosabb motorsport-ágazatok, mint a Forma 1, a World Rally vagy a Le Mans legjobbjai, hogy azonos feltételek mellett megmérkőzzenek egymással. Tehát ezen a versenyen minden Race of Champions-pilóta azonos típusú versenyautóval áll rajthoz. A verseny felépítése olyan, hogy egy napon küzd minden versenypilóta egyéni versenyben a “World’s Greatest Driver” címért, a rákövetkező napon meglengetik az országzászlókat és a Nations Cup keretében eldöntetik, melyik csapat viheti haza a díjat. Nations Cup-győztes lett a Nordic csapatot erősítő Johan Kristoffersson és Tom Kristensen. Hazájának egyéni képviseletében a mexikói Benito Guerra könyvelhetett el sikert.
A rendezvényen részt vett még az Edel-Optics, méghozzá a Race of Champions hivatalos Eyewear-Partner. Mivel a ROC 30-éves jubileumáról volt szó, Fredrik Johnsson és az Edel-Optics alapítói egy igazi különlegességgel készültek. Erre a motorsport-eseményre exkluzív, limitált napszemüveg-kollekciót terveztek, ami két modellt tartalmaz. A Race of Champions Fan Edition Black egy igen sportos példány, amely minden ROC-rajongó orrán jól mutat. Szintén kötelező minden benzinvérű versenysport-rajongónak a Race of Champions Limited Edition Havanna. Ez a Race of Champions napszemüveg világos, intenzív Havanna-színeivel kitűnik a tömegből és a versenypálya utáni második látványosság. Így pontosan ez a megfelelő kiegészítő, ha valaki a box és a bár között “SEE AND BE SEEN” (látni és látszani akar).
Akkor is, ha az Edel-Optics szemüveg-partnerként elsősorban azért volt jelen, hogy a versenypilótákat szerelje fel napszemüveg-különkiadásainkkal, 100 darabot félretettünk nektek, amelyek mostantól megvásárolhatók az online-shopban. Ilyen korlátozott darabszám mellett egyébként a bajnokokhoz hasonlóan a gázpedálra kell lépnetek. Mivel a ROC-napszemüvegek az esemény világszerte zajló élő közvetítésében állandóan a képernyőn voltak, ahogy a pilóták sisakján a logónk is, az első megrendelések már akkor befutottak, amikor a motorok még izzottak.
Aki fékez, vesztett! 😉
Leave a Comment