Ha egy városban egyre inkább bloggerek, tervezők, hírességek, utótervezők és emberek tűnnek fel nemzeti és nemzetközi szinten, akkor eljött a divathét. Július 2.-ától 6.-áig volt a divathét Berlinben. Egy héten keresztül ment divat, szépség és csillogás és most tőlünk kaptuk egy kis bepillantást a kulisszák mögé.
A már tizenegyedik Berlini Divathetet nyitotta meg a tervező – Duo Botter Antwerpenből. Utcai- és alkalmi viselettel, melyek nagyméretű optikát keltenek és széles kivágásokkal meggyőzőek voltak a tervezők Belgiumból. Ezenkívül egy fontos üzenetet fel kellett ismerni a gyűjtemény színpadi előadásában: A modellek halászhálót, műanyagzacskókat mint ékszer és felfújható tengeri állatokat gumiból viseltek a testükön. Egy világos tüntetés a tengerben lévő műanyagok, a hálós halászat és a túl halászat ellen!
A Divat- Fénypontok alatt megtalálhattuk Marina Hoermanseder-t, akit már az angol Lady Gaga az ő kirívó öltözékével meggyőzött. A 90-es évek zenéit prezentáló Hoermanseder szerint a pallón minden időhöz passzoló öltözékek: Miniszoknyák, melegítő együttesek, állatmintás ruhák – és mindez feltűnő színekben, ragyogó anyagokban, és figyelemre méltó vágásokkal.
A divatkövetők mellett az ismert tervezők, mint például Hugo Boss, Isabel Vollrath vagy Michael Michalsky-nak megvan az esélyük a kollekciójukat a 2019-es évkezdésre/ nyárra bemutatni. A fiatal tervező Danny Reinke megnyerte a népszerű bemutatói sorozatot és prezentálhatta a kollekcióját a Mercedes Benz divathéten. A biztonsági megtaláló stílusa keresztül ment az egész kollekcióján: Rövidnadrágok, blúzok és térdharisnyák világos földszínekben és a stílusba törő sok tüll ebbe a szezonba a védjegyévé vált.
HashMAG bloggerek társasága találkozik Sylvie Optics-sal
Az Edel-Optics exkluzív volt a HashMAG bloggerek társaságában. 2 napon keresztül találkozott több mint 500 Blogger és vállalkozás egymással, a jövőbeli együttműködésük érdekében váltanak beszélgetéseket. A mottó alatt „Live, Love, Aloha” 500 négyzetméteren hódított hawaii atmoszférában. Színes virágok és növények, trópusi gyümölcsök és hideg italok nem hiányozhattak.
Minden mennyiséggel felszerelt Goodie Bags, mások alatt nekilóduló pólókkal és napszemüvegekkel a csomagjában, lelkesedett blogger az Edel-Opticstól és más résztvevő hírességek. Emellett jöttek egészen feltűnően a napszemüvegek a Sylvie Optics kollekcióból Sylvie Meis-tól.
Haj & smink művész David Jakobs viselte például az Active-Modellt a Sylvie Optics kollekcióból. A sok tetoválás és egy kivételes stílus ellenére az Aviator-Napszemüveg lesz megfelelő kiegészítője.
Különleges a színes zsák divat és hajstílusban a blogger Jan Paaul és Nixxon-ized. A stílusa mindenidőben bizarr és feltűnő.
Az elegáns napszemüvegmodellek a Sylvie Optics kollekcióból Classy és a Passionate sugároznak még több magabiztosságot és egy „Figyelj én vagyok” testtartásra sarkall.
Az ember látja: Bár a kollekciók női modellek mellett állnak, a férfiak is egészen könnyen egyedülállóan tudnak a divat – nagyjává válni a Sylvie Optics modellekkel.
Szintén mind a kettő Germany’s Next Topmodell résztvevő Gerda J. Lewis és Sara Leutenegger ragyognak az új Sylvie Optics modelljeikkel a fogadáson. A Selfmade modell a lila-pink tükröződős üvegjeivel és a Passionate modell a rózsaszínű keretével és egy havana stílusú elő anyaggal minden nyári öltözékkel perfektül kombinálható.
Egy további fénypont volt szintén egy felépített tetováló stúdió a művésznő Lilly által, akinél meg volt a lehetőség, hogy a helyszínt egy kis tetoválással hagyja el.
5 nappal teljesen új divat benyomással, trendekkel és inspiráló divattal és emberekkel véget ért a 2018-as Berlini Divathét.
Leave a Comment