Sylvie Meis műsorvezető és stílus-követ az Edel-Optics-szal együttműködve hozza ki első saját napszemüveg kollekcióját. A „Sylvie Optics“ sorozat modelljei kizárólag az Edel-Optics internetes boltjában kaphatók márciustól. Ezzel ez a szép holland nő is felsorakozik Jérôme Boateng válogatott játékos mellé, aki múlt ősszel már a második sikeres szemüveg kollekcióját hozta piacra az Edel-Optics közreműködésével.
„Sylvie egy nagyhatású, sokrétű személyiség, aki erős, és töretlenül, a saját stílusában halad előre az életben. Tévé műsorvezető, divattervező, elkötelezett anya, sikeres üzletasszony, jótékonykodó hölgy és stílus követ – röviden egy modern hősnő! Nagyon örülünk a közös munkánknak, és az exkluzív Sylvie Optics kollekcióval a sokoldalú, erős nőket akarjuk megszólítani, akik két lábbal állnak a földön, és akik a mindennapok különböző kihívásait kezelni tudják“, mondja Dennis Martens, az Edel-Optics alapítója és ügyvezető tulajdonosa erről az együttműködésről.
Sylvie életében az egyik legnagyobb kihívás a rák elleni küzdelme volt, amiben sikeresen győzött. A válása Rafael Van der Vaart futballistától sem volt egyszerű, hiszen korábban éppen az ő kedvéért települt át Németországba. De Sylvie minden kihívásnak bravúrosan megfelelt, és ezzel más nőknek is erőt és motivációt kölcsönöz, akiknek maguknak is nehéz időket kell átélniük.
Kollekciója még egyszer egyértelművé teszi életszemléletét, és megmutatja, hogy mennyire élvezi és értékeli „női létét“. Sylvie ünnepli az életet, nem hagyja, hogy bármi is feltartóztassa, sose veszíti el az optimizmusát és pozitív kisugárzását. Erőt ad az embereknek, és nem csak a saját élettörténetén keresztül, amit olyan öntudatosan kivisz a nyilvánosság elé. Ez az 1,58 m alacsony, energikus nő szenvedéllyel veti be magát másokért, és támogat például más rákos betegeket is.
Szerető anya, energikus nő, stílus ikon, jótékonykodó hölgy, divattervező, műsorvezető – Sylvie a sokrétű személyiségével egy modern hősnő. És pontosan ez tükröződik vissza a napszemüveg kollekciójában is.
Az öt szemüveg modell Sylvie különböző oldalait jelképezi. Az ACTIVE modellt a sport iránti szeretete és tudatos életstílusa határozza meg. Szenvedélyes anya és harcos természet – ezeket a vonásait mutatja meg a PASSIONATE modell. SELFMADE a sikeres üzletasszonyt reprezentálja, a csodálatraméltó kitartását ezen a területen, valamint az önfegyelmét, amivel ilyen sokra vitte az életben. Az élet és a nőiesség szeretete éppoly része ennek a szőke energikus nőnek, mint az érzékiség és a szexepil. Ezeknek a tulajdonságoknak a fontossága tükröződik a SENSUAL modelljében. A CLASSY modell Sylvie szociális és társadalmi elkötelezettségét mutatja meg, és mint jelző is tökéletesen illik a holland nő kisugárzásának leírásához.
A napszemüvegek hivatalos bemutatása március végén Hamburgban lesz. Ettől az időponttól a modellek kizárólag az Edel-Optics online boltjában lesznek kaphatók.
Az máris teljesen biztosra vehető, hogy a Sylvie Optics sorozat abszolút divat trend lesz! Mert Sylvie nem csak a ruhák, cipők és táskák világában ismeri ki magát nagyon jól, hanem szinte hihetetlen 500 darab napszemüveget mondhat magáénak, és ezzel nem vitatható el tőle, hogy szereti a szemüvegeket.
Várjátok izgalommal Sylvie Meis női kollekcióját, és figyeljetek, hogy el ne mulasszátok az árusítás kezdetét!
Leave a Comment