Hotline +36 1 8154348
ingyenes kiszÁllÍtÁs És visszakÜldÉs 30 napos visszavÉteli garancia
  • hu  Magyar
    • en English
    • da Dansk
    • sv Svenska
    • nl Nederlands
    • fr Français
    • pl polski
    • ro Română
/ BLOG
Napszemüvegek
Szemüvegek
Sportszemüvegek
A bolthoz

"Az optikus szakma megérett egy forradalomra"

DENNIS MARTENS

Az Edel-Optics alapítója és ügyvezetője szakember a SEO, SEM és a komplex internetes boltrendszerek fejlesztése terén.

A Hamburgi Alkalmazott Tudományok főiskolán tanult, és 1999. óta önálló vállalkozó. Különböző e-commerce projektek fejlesztésében vett részt kereskedelmi területen, pl. a fortbildung.com és a London Eyewear Ltd. (Anglia), mielőtt 2009-ben a www.edel-optics.de beindult.

Az optikus szakma megérett egy forradalomra

Interjú

Martens úr, Ön az Edel-Optics alapítója és ügyvezetője, és cége az online optikusok között, különösen a márkás szemüvegek terén, vezető szerepet tölt be. Mi különbözteti meg az Ön vállalatát a szakma feltörekvő új versenytársaitól?

Röviden összefoglalva, a mi előnyeink a házon belüli fejlesztések, a nagyfokú nemzetköziesítés, a kiskereskedelmi elveink, amiben az online és offline kereskedelem szervesen kapcsolódik egymáshoz, és nem utolsó sorban az egyértelmű beállítottságunk, hogy a márkás szemüvegek, mint divat- és életstílus-kellékek piacán akarunk viszonteladói márka lenni. Ezzel az ajánlólevéllel ismételten kihangsúlyozzuk profilunkat, és természetesen egyfajta exkluzivitást biztosítunk a termékek terén, ami megkülönböztet minket a versenytársainktól.

Kezdjük az említett kiskereskedelmi elvekkel. A bolti koncepciót az Euroshop 2014 versenyben az Európai Kiskereskedelmi Technológia Díj odaítélésénél a Legjobb Ügyfél Tapasztalat kategória díjával tüntették ki. Mitől ilyen érdekes a megoldásuk a kiskereskedelem számára?

A terjesztési csatornák integrációja a kiskereskedelemben egy sokat vitatott téma jelenleg. Számos izgalmas megközelítése van. A virtuális készlet-bemutató különlegességét az online és offline árusítás összekapcsolása adja. Ebből a bolti vásárlók is profitálnak, akik mindkét világból a legjobbat kapják: internetes választék, keresési funkciók és árak, egyúttal szolgáltatás és tanácsadás az optikus szaküzlet szintjén. Mint kereskedők nagyon hatékonyan tudjuk kezelni az áruszállítást és csökkenteni a lekötött tőkét, mert árukészletünket duplán hasznosítjuk. Bizonyára fontos szerepet játszik a pozitív visszajelzésekben a koncepciónk gondosan megtervezett megvalósítása az iPad-del a középpontban. Ha az ember megnézi, rögtön látszik, hogy ez nem csak egy félkész megoldás.

2013. végén a hamburgi Alstertal bevásárlóközpontban, ami Észak-Németország legnagyobb üzletközpontja, megnyitották központi üzletüket. Itt közvetlen versenyben állnak a legnagyobb üzlethálózatokkal, mint a Fielmann, Apollo, valamint Krass és Bode, amik szintén rendelkeznek bolttal ott. Mi a tapasztalatuk a 3. évben?

Tudatosan vállaltuk ezt a helyzetet, ahol megállapodott, régi üzlethálózatokkal mérjük össze magunkat, mert meg akarjuk mutatni, hogy a koncepciónk és az üzleti modellünk versenyképes. A visszajelzések már a kezdetektől fogva nagyszerűek. Sikerült az áttörés, és bebizonyítottuk, hogy a márkás szemüvegek ajánlatával az első osztályban is profitra teszünk szert internetes árainkkal. Ennél jobb gyakorlati bizonyságra nem is tehettünk volna szert, és újabb mértéket szabhatunk a bolti forgalmazás további bővítése terén is.

Méretezhető ez a koncepció? A központi üzlet alapelve, hogy ott az internetes forgalmazás teljes áruválasztéka rendelkezésre áll a központi raktárból. Hogy lehet ezt egy fiókhálózat esetében elképzelni?

Az alapvető elképzelés az, hogy az Edel-Optics fiók üzletek egy decentralizált raktárrendszerre építenek, amik lehetőséget nyújtanak egy napon belüli áruszállításra. Az egyre növekvő online forgalom lehetővé teszi egy arányosan bővített árukészlet fenntartását, amely az új üzletek között elosztva működik. Az eladási felületeket egyidejűleg decentralizált raktárként használva biztosítjuk, hogy egy nagyságrenddel nagyobb szemüveg készletet tarthassunk fent, amilyen választékra egy egyedi üzletnek – különös tekintettel a márkás szemüvegekre – nem lenne lehetősége. Az internetes árak mellett ez is egy fontos eladási érv az Edel-Optics mellett. Hogy végül minden egyes üzlet választéka összemérhető lesz-e a mostani teljes kínálattal, azt majd meglátjuk.

Edel-Optics már 53 országban rendelkezik saját web bolttal. Ilyen széles körű diverzifikáció nagyon ritka, még nagy cégcsoportoknál is. Hogy jött létre ez a stratégia?

A saját fejlesztésű platformunk lehetővé tette a nagyon hatékony és gyors nemzetköziesítést. Egyszerűen kapcsolhattunk be újabb domain-eket, és a nyelvek, pénznemek és fizetési módok sokasága is viszonylag kis ráfordítással kezelhető. Így azután nyereségesen terjeszkedhettünk, még részben kis piaci részesedés mellett is. Az előnyünk, hogy első tapasztalatainkat tovább hasznosítottuk, ahogy egyre mélyebbre nyomultunk az egyes piacokon. Ehhez jön még, hogy az online optika piacán sok helyen elsők voltunk, ami hosszabb távon is versenyelőnyt biztosít.

Miért hisz benne, hogy az Edel-Optics mint kereskedelmi márka nemzetközileg is sikeres lehet?

Műszaki fejlesztéseink segítségével kézzel fogható többlet értéket nyújtunk ügyfeleinknek, pl. a dioptriás szemüvegek vásárlásának átláthatóvá tételével digitális optikus mesterünk révén, továbbá olcsó árainkkal a legjobb ár eszköz segítségével, amely naponta többször pásztázza át a versenytársak árait, és ennek megfelelően kiigazítja az ajánlatainkat. Ezen kívül egy kihegyezett márka profilon is dolgozunk, ami egyértelműen pozícionál minket ebben a divat- és életmód-szegmensben: központi üzletünk 20.000 márkás szemüvegből álló választékával kétségtelenül nem csupán Németországban lett szemüveg-mekka. A Hamburg Towers kosárlabda csapat támogatásával elkötelezzük magunkat a fiatalos kultúra és trendek mellett. Az exkluzív szemüveg kollekció, amit értékes ajánlólevelek, stílus ikonok és világsztárok támogatásával dobunk piacra, a nyilvános érdeklődést is a “LÁSS ÉS LÁTTASD MAGAD” felé fordítja.

Mint keresett referens, Dennis Martens rendszeresen folytat eszmecserét nemzeti és nemzetközi gazdasági szakértőkkel.

Ihr Name (Pflichtfeld)

Ihre E-Mail-Adresse (Pflichtfeld)

Redaktion (Pflichtfeld)

capcha
captcha

Edel Optics Blog
 
 
Edel-Optics
Áttekintés
Az Edel-Optics
Üzletek
Merchandise
Sajtokozpont
ÁSZF
Bizalmasság
Adatvédelmi beállítások
Impresszum
Ügyfélszolgálat
Fizetési lehetőségek
Szállítási költségek
Videó Útmutatók
Visszatérítési címke
Hírlap fel- és leiratkozás
Blog
GYIK / Helpcenter
Legtöbbet vásárolt
Napszemüvegek
Ray-Ban Napszemüvegek
Oakley Napszemüvegek
Prada Napszemüvegek
Tom Ford Napszemüvegek
Miu Miu Napszemüvegek
 
Szemüvegek
Ray-Ban Szemüvegek
Tom Ford Szemüvegek
Miu Miu Szemüvegek
Oakley Szemüvegek
Prada Szemüvegek
TOP 10 Napszemüvegek
Ray-Ban Napszemüvegek
Oakley Napszemüvegek
Prada Napszemüvegek
Tom Ford Napszemüvegek
Miu Miu Napszemüvegek
Gucci Napszemüvegek
Persol Napszemüvegek
Carrera Napszemüvegek
Michael Kors Napszemüvegek
Polaroid Napszemüvegek
TOP 10 Szemüvegek
Ray-Ban Szemüvegek
Tom Ford Szemüvegek
Miu Miu Szemüvegek
Oakley Szemüvegek
Prada Szemüvegek
Marc O Polo Szemüvegek
Humphreys Szemüvegek
Gucci Szemüvegek
Guess Szemüvegek
Emporio Armani Szemüvegek
Látogass meg:

Exkluzív akciók. Divathírek a látó- és napszemüvegeket illetően és személyes tanácsok a szociál média csapatunktól.
Blog
Fizetési lehetőségek
bankkártya
bankkártya
Paypal
Hitelkártya, Banki átutalás, EC-fizetés, Utánvét
Visszáru nyomtatvány
Styledeal
Helpcenter
 
 
Látogass meg:

Exkluzív akciók. Divathírek a látó- és napszemüvegeket illetően és személyes tanácsok a szociál média csapatunktól.
Blog
 
desktop