A legnagyobb azonnal elérhető választék Európából!
Ingyenes kiszállítás és visszaküldés  
14 napos visszaküldési garancia  
Ingyen Eyeshaker minden Boutique rendelésnél  
mutasd meg az összes eredményt
0
0
Bevásárlókocsi
 
A bevásárlókocsi üres.
0
0
filter
Szemüvegek

Dolce & Gabbana Napszemüvegek

 
 
 

termékcsalád

Fej Szélesség

  • Keskeny
    Keskeny
    (50)
  • Normál
    Normál
    (358)
  • Széles
    Széles
    (129)

nagyságok

Még nem ismered a szemüvegméretedet?
 

Sajátosságok

Lencse szine

            

ár HUF

  • 40 000 – 55 001 (7)
  • 55 001 – 80 000 (32)
  • 80 000 – 120 001 (256)
  • 120 001 – 200 001 (248)
  • felett 200 001 (10)
  •  
filter
filter
 
553
 
 
 
 

Rendezés

  • Ár - növekvő
  • Ár - csökkenő
  • order by salesrank
  • Legújabbak elsőnek
filter
 
 
1/12
1/12
2 3 4
10 11 12

Dolce & Gabbana napszemüvegek

„Solo et pensoso i più deserti campi
vo mesurando a passi tardi et lenti,
et gli occhi porto per fuggire intenti
ove vestigio human la reni stampi.“

"Magamban, lassan, gondolkodva járom
az elhagyott, a puszta, néma tájat,
s szemem vigyáz, hogy arra most ne járjak,
hol a homokban emberé a lábnyom."

Ezt Francesco Petrarca olasz költő írta egykor az egyik híres szonettjében, és közben elfelejtette, hogy ez a pusztaság társaságban is bejárható, hogy eljussunk oda, ahol még egy ember se járt előzőleg. A legmeggyőzőbb bizonyítékot Dolce & Gabbana nyújtják, amikor kollekcióikkal minden nap új utakra lépnek, és művészi képességeikkel megmutatják, hogyan lehet kilépni a hétköznapokból, és egyidejűleg egyedülálló nyomokat hagyni a homokban. A két olasz tervező a kreációival egyidejűleg egyedülálló álomvilágokat teremt, amik az olasz divat megtestesülései, és emellett barokk ... érzéki (Dolce Gabbana DG2179) ... és szexi (Dolce & Gabbana DG4270) hangulatot keltenek.

A duó extravagáns ötletei lenyűgöznek (Dolce Gabbana DG6111) egy bizonyos Nem tudom mi-vel (Dolce Gabbana DG4311), és gyorsabb dobogásra késztetik a divat-szíveket (Dolce Gabbana DG2174). De pontosan ki vagy mi van a híres divatmárka sikerei mögött?

Dolce_and_Gabbana/Dolce-Gabbana-Sonnenbrille-Damen_1271x793.jpg

A Dolce & Gabbana története

A márka 1985-ben kezdte meg a munkát, és egyaránt érzéki, vicces és egyben túlhajtott terveivel eltalálta a 80-as és 90-es évek milánói divatcsoda divat-gondolatainak a főcsapás irányát. Az időzítés minden. És mégis ez nem kizárólag csak a két alapítóra vonatkozik. Mert miközben Domenico Dolce-ra és Stefano Gabbana-ra gyakran úgy tekintenek, mint Giorgio Armani, Gianni Versace és Gianfranco Ferrè kicsit hibbant kisöccseire, ők ketten mégis a feje tetejére állították a divatvilág olyan alapelveit, amik látszólag már régóta kőbe voltak vésve.

Felejthetetlen marad, amint Naomi Campbell-t vagy Gisele Bündchen-t a show-juk után körbevezették a Via San Damiano-n lévő régi Palazzo-jukban, vagy amint Madonna-t und Kylie Minogue-ot világszerte ismert reklámhordozóvá alakították, vagy amint a különben ízléses Milánót akusztikusan, optikailag, illatilag és érzékileg túlingerelték, míg minden érzékszerve majd szétfeszült a mámortól.

Ezen túlmenően nagyon hamar fölismerték a médiák változásait, és nagy részük volt abban, hogy a híradások és bemutatók tektonikus lemezeltolódásai szédítő sebességgel áthelyeződjenek. Elsőként ültették a szisztematikus bloggereket az első sorokba, ahol korábban a magazinszerkesztők törzshelyei voltak, hogy ezzel is újra beállítsák a törékeny divatvilág "fékeit és ellensúlyait".

Ez még csak az első lépés volt, ami lehetővé tette Dolce & Gabbana számára, hogy a szárnyaik alá vonják a digitális világot, a rajongó bloggerektől, az állandóan frissen táplált Instagram fiókokon keresztül a jól menő online üzletekig.

A két tervező mindenen rajta tartja védő, vagy még inkább kreatív kezeit. Akkor is, amikor a kevésbé sikeres, második vonalnak számító D&G márkát leállították, és helyette inkább a már kicsit kiöregedett divatszabóságukat nem csak újraélesztették, hanem egy összetéveszthetetlen mázzal vonták be. De a magas színvonalú szabászaton kívül is új utakon jár a két olasz. Ahelyett, hogy a hagyományos divatbemutatókon szerepelnének a párizsi és a new yorki kifutókon, mint Armani, Versace vagy Giambattista Valli tették és teszik, mesés helyeken rendezik Alta-Moda show-jukat, mint Capri vagy Portofino. Itt a szerkesztők, bloggerek és befolyásolók ugyanolyan áradozó cikkeket írnak Dolce & Gabbana egyedülálló stílusáról, pedig a design nem rendelkezik sem azzal túlhűtött átütőerővel, mint Miuccia Prada (Prada és/vagy Miu Miu), sem pedig Consuelo Castiglioni mesterkélt előrehaladottságával.

Mindenesetre egy dolog biztos, mint a templomban az ámen, magányos harcosként a duó közel sem lehetne olyan sikeres, mint amilyenek együtt lettek. Mert a milánói Gabbana, aki művészetet tanult, és a szicíliai Dolce, aki gyerekkora óta apja szabóságában segédkezett, tökéletesen egészítik ki egymást. Jóllehet, vagy éppen azért, mert a divatházban, aminek mindig családi vállalkozásnak kell maradnia, az alapelv: "Mindenki mindent csinál". Mindketten kreatív munkát végeznek. Mialatt Dolce a szervezést végzi, és kifelé képviseli a márkát, Gabbana inkább rajzol és tervez. "Én ott folytatom, ahol Domenico abbahagyta", magyarázza együttműködésüket egy interjúban Stefano Gabbana, aki a vállalatban mint a márka művészeti igazgatója tevékenykedik. "És ő ott folytatja, ahol én abbahagytam. A részletek, kivágások és körvonalak megszállottja. Én a nyomtatást, az ékszert és az inspirációt szeretem. Szükségem van rá, mert struktúrát ad nekem, neki meg szüksége van rám az én vízióm miatt."

Az egykori szerelmespár duális rendszere funkcionál – a válás után is. Mindketten kipótolják a másik fél hiányosságait, és együtt jobban csinálják, mint mások egyedül. Ebben a tekintetben is avantgárdok. Korábban ugyanis csak az egyéni harcos típusú divatcsinálók voltak ismertek. Mert az ellentét nem csupán a jellemükben van, hanem az erejükben és a gyengéikben. Itt majdnem tökéletesen kiegészítik egymást: Stefano Gabbana, az olasz luxusmárka stratégiai feje, és Domenico Dolce, a csapat szabómestere. "Elképzelhetetlen lenne egy kollekció csak Dolce kezéből, vagy egy kollekció csak Gabbana-tól", mondta egyszer Stefano a cégükről, ahol egy élet-téma áll mindig a középpontban: Olaszország. Szicíliai és keresztény motívumok kölcsönöznek a csúf luxusnak hagyományokat és érzéseket. "Olaszországban minden megvan: művészet, ennivaló, inspiráció", magyarázta Gabbana egy interjúban.

Pontosan ezek a befolyások és inspirációk megtalálhatók a Dolce & Gabbana ruhakollekcióin kívül is. "Olyan ez, mint egy fitneszstúdió: minél többet csinálja az ember, annál jobb lesz az ember. Szabadok vagyunk! Bár magas az ár, de a szabadság ára soha nem lehet túl magas. Ez itt a mi gyerekünk. Domenico és az én saját listámon a pénz nem áll legfölül. Ismerjük a gyökereinket."

Ezek a gyökerek, azzal a ténnyel kombinálva, hogy mindketten a milánói Inter Mailand futballklub közismert drukkerei, de nem mindig veszik magukat teljesen komolyan, teszik az olyan napszemüvegeket egyedülállóvá, mint a Dolce & Gabbana modellek DG2164 vagy DG2198. "A munkám közben is szabad néha nevetnem. Ha az ember boldog, a boldogságát átviszi a munkájába is. Ez aztán érezhető is."

Ez az öröm a kreatív játékossággal (DG4304), a bolondos design-nal (DG4321) párosít va és az egyes darabok minősége (Dolce Gabbana DG4268) egész sor megasztárnál (mint Madonna, Monica Bellucci, Demi Moore, Kylie Minogue, Brad Pitt és Tom Cruise) találtak pozitív visszhangra. Az olasz divatmárka illusztris törzsvevői közé tartozik sok művész is, mint Missy Elliot, Beyoncé, Selena Gomez vagy Mary J. Blige. Egy okkal több, hogy miért próbálják a hamisítók mindig újra, inkább kevesebb, mint több sikerrel a Dolce & Gabbana utánzatokat előállítani.

Dolce_and_Gabbana/Dolce-Gabbana-Sonnenbrille-Herren_1271x793.jpg

A Dolce & Gabbana napszemüvegek stílusa

És általában megmaradnak a próbálkozásnál, mert a szemüvegek lekerekített formái, érdekes mintázata és egyedies szín-összetétele egyedülállóan bizonyítják, hogy nem könnyű ezeket az egyszeri figyelemfelkeltő darabokat utánozni. A D&G-vel minden öltözékhez megtalálható a megfelelő kiegészítő, ami optimálisan aláhúzza, hangsúlyozza vagy finomítja a megjelenésedet. Mert a Dolce & Gabbana napszemüvegek időtlen design-t kínálnak egy kis luxus felhanggal, a felejthetetlen pillanatokhoz!

A Dolce & Gabbana napszemüvegek, mint jelenség

Éppen ezek a pillanatok azok, amelyeket az extravagáns kreációk, mint a Zebra Dolce Gabbana vagy a közkedvelt leopárd Dolce Gabbana minták megcélozzák, hogy egy bizonyos érzést felébresszenek: "A divatrendszer több, mint csak a márkák. Egy kis szenzációt és egy érzelmet kell kínálni – egy történetet kell elmesélni", magyarázta Stefano a „vogue.com.au“ oldalon. „Imádom Shakespeare-t! [Ez egy élmény] a fantázia és a realitás között!“

  1. óta terveznek Dolce & Gabbana napszemüvegeket ill. kasszasikereket, mint a Dolce Gabbana DG2155, és az olyan keretek, mint a Dolce Gabbana DG4342 nem szoríthatók a hagyományos megszokások közé. Ezért ível a sikerdiagram ezen az üzleti területen is meredeken fölfelé, mert az olaszok nem csak egy sínen futnak, hanem olyan átalakulásokra képesek, mint amilyenek a híres állat-mintáik. Ebben részes 2006. óta a Dolce & Gabbana napszemüveggyártó, a Luxottica is. A konszern fenntartja magának ezeknek a márkás szemüvegeknek a gyártási és forgalmazási jogát, amik Olaszországban készülnek szigorú EU irányelvek szerint.

Egy Dolce & Gabbana napszemüveg egyben divat állásfoglalás is

Ezek a modellek nem jólneveltek – viselőjük feltűnő, szemtelen benyomást kelt és provokál. Az extravagáns formatervezett szemüvegek rögtön felismerhetők túlméretezett (Dolce Gabbana DG4310) kinézetükről és vastag műanyag keretükről. A "Dolce & Gabbana" szemüvegkeretek eredetiségét felismerhetjük a szárba bedolgozott, feltűnő arany DG márkajelzésről. Továbbá gyakran vannak a szemüvegszárak Swarovski kövekkel díszítve, amik egy egészen különleges légkört teremtenek – a "csillogj, hogy ragyogj!" - "sparkle to shine!" mottó jegyében. Az alábecsülés valami más! De ugyan ki akar beleolvadni a tömegbe?

Dolce Gabbana szemüveg online vásárlása

A megfelelő Dolce & Gabbana napszemüveg online megtalálása web boltunk kereső funkciójával gyerekjáték. Ha egy Dolce Gabbana szemüveget szeretnél vásárolni, kereshetsz forma, szín, anyag és más szűrők segítségével is. Ha esetleg nem lennél biztos benne, hogy melyik szemüvegkeret vagy melyik szín illik a legjobban hozzád, kérj tanácsot a Szemüveg Mestertől vagy bloggereinktől a szemüvegvásárlás művészetére vonatkozóan. Ha valaki esetleg személyesen arra jár, szó szerint szemtől szembe is kérheti szakembereink tanácsait, szívesen várjuk a hamburgi AEZ üzletközpontban vagy az Ottensener Hauptstrasse-ban lévő üzletünkben.

Mivel a Dolce & Gabbana az egyik kiváló minőségű Boutique márkánk, garantáltan el fogsz kapni egy látószemüveget és egy napszemüveget ebből a márkából holnap, ha ma 18:00 óráig rendelsz. A ingyenes expressz szállítás mellett, egy szemüvegmosót is teszünk a tetejére, hogy márkás szemüvegjeid mindig ragyogjanak.

Rólunk

Ha Dolce Gabbana napszemüveget akarsz olcsón online vásárolni, akkor a megfelelő kapcsolattartót elérted, hogy közelebb kerülj az egyedi Dolce Gabbana napszemüvegélményhez. A márkás szemüveg online boltban változatos Dolce Gabbana férfi napszemüvegeket és Dolce Gabbana női napszemüvegeket verhetetlen áron találsz. Mint divatszeretettel rendelkező ügyfél, a szemüvegrajongóknak, a legmagasabb minőségű kereteket kínáljuk abszolút kedvezményes áron, a "SEE AND BE SEEN" mottó alatt. Itt találhatók a szemüvegek kedvezmények és a házon belüli napszemüveg akció termékei is. Mire vársz? Látogass el hozzánk az Edel-Optics szemüvegek rendkívüli világában.