"Nem nyugszom a sikereimen. Talán ezért vagyok olyan sikeres."
Ez az idézet tökéletesen összefoglalja Calvin Klein életfelfogását. A New York-i a purista divat révén vált világszerte híressé, a sztárok sorra modellkedtek neki, fehérneműkollekcióinak egyes darabjai pedig filmtörténelmet írtak. De Klein számára mindez nem volt elég, mindig fejlődni akart, többet akart. Természetesen, a Calvin Klein napszemüvegek és a Calvin Klein szemüvegek nem annyira botrányosak, mint a márka szexi reklámkampányai, amelyek rendszeresen okoznak ütközéseket és heves vitákat. A napszemüvegek elegáns, minimalista megjelenése azonban tökéletes kiegészítőkké teszi őket férfiak és nők számára. Finoman kiegészítik a modern öltözéket.
Calvin Klein számára már fiatal korától kezdve csak egy cél létezett: a divattervezés. A középiskola után a manhattani Fashion Institute of Technology-n kezdett divatot tanulni, majd több New York-i divatházban dolgozott, mígnem iskolai barátja, Barry K. Schwartz kölcsönadta neki a pénzt, hogy Calvin Kleinnel együtt saját divatmárkát alapítson. A Calvin Klein márka legelső kollekciója 1968-ban mindössze három ruhából és hat női kabátból állt. De ez elég volt ahhoz, hogy Klein megkapja egy divatház megbízását. Calvin Klein esztétikai tehetsége, a részletek iránti szeretete és elegáns szabása hamarosan bejárta a világot, időtlen purista tervezési stílusa sláger lett, Klein maga pedig a divatlapok kedvence lett.
De a Calvin Klein reklámkampányai voltak azok, amelyek a slágerből hype-ot csináltak. 1980-ban az akkor csak 15 éves Brooke Shields nagyméretű plakátokon és tévéreklámokban csak egy extra szűk farmerben lötyögött. A "Kék lagúna" színésznőjének képeit a kacér felirattal látták el: "Semmi sem állhat közém és a Calvinjeim közé. " A prűd Amerikát felkiáltás járta be, néhány csatorna nem volt hajlandó tovább sugározni a szpottokat. Tökéletes reklám Calvin Klein számára, aki a részletkérdésekre csak lazán válaszolt: *"A reklám csak figyelmet akar kelteni, ennyi az egész." * Kétségtelenül így is lett, mert a Brooke Shields-szel készült reklámok gondoskodtak arról, hogy alig egy héttel később már 200 000 Calvin Klein farmert adtak el.
Így a Calvin Klein továbbra is a félmeztelen nőket ábrázoló, házmagasságú plakátokra támaszkodott. A 90-es években olyan szupermodellek, mint Christie Turlington, Linda Evangelista és Kate Moss voltak a Calvin Klein család tagjai, majd a legendás kampányok következtek az Obsession és a ck One számára - mindkettő a mai napig sláger a parfümök polcain. Calvin Klein a fehérnemű vonalához ismét Kate Moss-t és Mark Wahlberget szerződtette, és különösen a férfi alsónadrágok a cK felirattal az elasztikus derékszíjon forradalmasították a fehérneműk terét. Általában már nem igazán viselték alatta, hanem inkább provokatívan kivillantották a logót a farmer derékvonala fölött. Ez megmagyarázza a Back to the Future* című kasszasikerben szereplő viccet is, amelyben Michael J. Fox volt Marty McFly. Amikor egy időgépen visszakatapultálják 1955-be, az anyja Calvin Kleinnek szólítja - elvégre ez volt ráírva az alhasának derékszíjára... Az amerikai divatmárka legendás termékelhelyezése.
A "minimalizmus mestere" nem csak a forma szépségét és az esztétikai érzéket ültette át a divatba, kiegészítők és illatok, ékszerek, órák, lakberendezési cikkek - és persze napszemüvegek és látószemüvegek követték. Mindegyik finom szexisséggel, extravagáns részletekkel és tiszta vonalakkal győz meg.
Az egyik legkelendőbb a szögletes férfi napszemüveg, amely unisex modellként is kapható, a Calvin Klein CK 20501S. További gyakran keresett unisex modellek az unisex Aviator napszemüveg CK20101S, az unisex Aviator napszemüveg CKJ20502S és a kerek unisex napszemüveg CKJ20301S.
A Calvin Klein női napszemüvegek, amelyek a leggyakrabban a kosarunkban landolnak, a kerek Calvin Klein CK 3208S túlméretezett kerettel, hízelgő Rózsa Havanna színben és arany részletekkel.
A téglalap alakú CK21507S napszemüveg szintén nagyon népszerű a hölgyek körében, akár meleg teknősbarna, akár elegáns átlátszó színben, akárcsak a téglalap alakú CK21509S napszemüveg matt fekete színben.
A férfiak is szívesen nyúlnak az olyan fekete, visszafogott keretekhez, mint az Aviator CK20702S. A könnycsepp alakú Aviator forma jelenleg a második legnépszerűbb napszemüveg stílus a téglalap alakú napszemüvegek mellett.
Ha fényesebb napszemüveget szeretnél, az aranyszínű Navigator CK21104S a megfelelő választás. A Navigator repülős stílusát a dupla orrnyereg hangsúlyozza, ami modern csavarást ad neki. Azok pedig, akiknek fontos a minden oldalról történő UV-védelem, jól teszik, ha shield napszemüveget választanak. Az olyan extra széles karos napszemüvegmodellek, mint a Calvin Klein CKJ20628S, szintén védik a szemet az oldalról érkező vakító fénytől.
A nyugtalan szakmai élet után, Calvin Klein és társánk, Barry K. Schwartznak, 2003-ban végül betelt a pohár, és eladták divatbirodalmukat a PVH csoportnak, amely a Tommy Hilfiger amerikai márkát is birtokolja. A Calvin Klein divatmárka iránya nem változott, így továbbra is a cK ház tiszta, egyenes vonalú megjelenésében gyönyörködhetünk.
Ha kíváncsi vagy arra, hogy hogyan találd meg a "megfelelő méretet" a szemüvegedhez vagy napszemüvegedhez, vagy ha bármilyen más kérdésed akad, kérünk, bármikor fordulj hozzánk bizalommal. A napszemüvegek és a dioptriás szemüvegek terén felhalmozott szakértelmünkkel, mindig itt vagyunk neked, online optikusként a böngészőn keresztül és az analóg világban egyaránt. Nézz bele a gyakran intézett kérdések oldalra, vagy gyere be valamelyik üzletünkbe, ha Hamburgban jársz, hogy szakszerű és egyéni tanácsot kapjál, vagy hogy érdeklődj napszemüveg-alkatrészekről. Phil, a szemüvegmesterünk, szintén további információkat kínál az oktatóanyagaiban.
Ha szeretnél online napszemüveget vásárolni olcsón, mi vagyunk a megfelelő kapcsolat, hogy közelebb hozzunk az egyedi napszemüveg élményhez. Márkás szemüveg webáruházunkban ugyanúgy találsz női napszemüveget, mint férfi napszemüveget és gyerek napszemüveget, számos színben és méretben, az ár tartalmazza a szemüvegtisztító kendőt és a tokot is. Magától értetődik, hogy kínálatunkban minden szemüveg eredeti és vadonatúj. Használt termékeknek és hamisítványoknak nincs mit keresni a kínálatunkban.
A divatérzékeny vásárlók szemüveg-specialistáiként, napszemüvegeket, látószemüvegeket, olvasószemüvegeket, progresszív szemüvegeket, monitor szemüvegeket és kontaktlencséket kínálunk abszolút csúcsáron a "SEE AND BE SEEN" állítás alatt. Kedvezményes napszemüvegek és saját termékeink is elérhetők üzletünkben egyedi árakon. Kezdj tehát azonnal böngészni, és rendeld meg kedvenceidet a szemüvegek világából, otthonról.